سفارش تبلیغ
صبا ویژن
1 2 >

سلام.

اگه کسی میخواد که بازیش رو در این وبلاگ قرار بدم..لینک دانلود به همراه تصویری از محیط بازی در بخش نظرات ارسال کنه..


نظر() اطلاعیه ها ،

  

ایزدیار یکی از پادشاهان ایران زمین که پس از مطلع شدن از اتحاد اتسز.جامین وکیومرث سه حاکم شهرهای سیستان نواحی غربی و جنوبی برای براندازی حکومت دست به لشکر کشی وخیانت زدند وقصدغارت مردم بیگناه رادرسرانداختند آنها میخواستند پس از تصرف طبرستان همه مردم شهر را ازدم تیغ بگذرانند زمانی که آنها در فکر نقشه های شوم خود بودندایزدیارباسپاهی بزرگ آماده جنگ شد غافل ازاینکه هرمز و جمشید کمینی برای سپاه اومهیا ساختند و آنها را در منطقه گرد آفرید قتل و عام کردند تنها ایزدیار با چند تن ازیارانش نجات یافتند ایزدیار با کمک برادرش جاوید دوباره سپاه کوچکی جمع آوری کردند وبه صورت مخفیانه وارد شهر های دشمن شدند و نقشه نابود کردن سه متحد را بصورت مخفیانه کشیدند.تمامی شخصیتها خیالی میباشند.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

شما می توانید توسط نرم افزار Moho شخصیت های زیبایی خلق کنید و آن ها را به حرکت در آورید. این نرم افزار ابزار های قدرتمندی برای این کار فراهم کرده است و کاربر می تواند به سادگی اقدام به طراحی و خلق انیمیشن های جالب کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Moho:
- امکان ساخت انیمیشن های کارتونی
- قابلیت تغییر رنگ
- استفاده از سیستم ذره برای اعمال افکت های آب، دود و ...
- امکان اضافه کردن سایه
- کنترل و حرکت بین لایه ها

حجم فایل: 9.91 مگابایت
دانلود


نظر() گرافیک ،

  


با عرض سلام خدمت بازی دوستان گل.این آخرین بازی من است این بازی در مدت 5ماه ساخته شده است و انجین بازی هم گیم میکر8 است. گرافیک بازی کاملا ساخت دست خودم است و هیچ قسمت کپی شده از دیگر بازی ها نیست و بازی از همین جهت از ارزش بسیاری برخوردار است.شما میتونید با قرار دادن این بازی در سایت یا وبلاگتون از بازی های مستقل حمایت کنید.منتظر ارسال نظراتتون هستم. 

داستان بازی:

در سالهای 2015 به بعد صنعت روبات سازی پیشرفت زیادی کرد و روباتهای زیادی با قابلیت های زیادی اختراع شدند.در روزهای اوج روبات سازی وقتی یکی از روبات ها در حال شارژ شدن بود...ویروس بسیار قدرتمندی به سیستم آن وارد شد این ویروس می توانست روبات را کنترل کند کم کم این ویروس به روباتهای دیگر انتقال یافت به طوری که به شهرها حمله کردند مخترعان تصمیم بزرگی را برای نابودی روبات های آلوده گرفتند مخترعان پس از چند ماه تلاش توانستند یک روبات جنگی با برنامه ریزی دقیق طراحی کردند این روبات با دو اسلحه مرگبار تجهیز شد نام این روبات را سورنا گذاشتند.سورنا پس از چند ماه به جنگی ناعادلانه راه یافت...


جنگ های سورنا در سه شهر زنجان.تهران و اصفهان اتفاق می افتد.



دانلود بازی با حجم 5.15مگابایت

 

خداحافظ

 


اولین دیدگاه را شما بگذارید بازیهای گروه ،

  

توجه:بروز شد...

شرکت Yoyo Games نرم افزار جالبی تحت عنوان Game Maker 8 داراست که  طی نسخه های متعدد به پیشرفت های قابل قبولی در زمینه ساخت آسان بازی های رایانه ای دست یافته است . توسط این نرم افزار شما تمامی مراحل ساخت بازی های ساده دو بعدی و حتی سه بعدی رایانه ای اعم از بازی های فکری یا بازی های مرحله ای و شخصیتی و اکشن و شلیکی و... را در محیطی تمام بصری و Visual بدون حتی یک خط برنامه نویسی را خواهید ساخت . تمامی آیتم های بازی اعم از شخصیت ها، تصاویر متحرک، پس زمینه، موسیقی متن، افکت های به کاربرده شده و ابعاد گرافیکی محیط بازی به آسانی و تنها با کلیک های ساده موس توسط شما خلق و ساخته می شوند. شما میتوانید تنها با کشیدن و رها کردن اجزا و اعمال افکتها و اضافه کردن صون و موزیک می توانید بازی مورد نظر خود را بسازید. البته قطعا محدودیتهایی خواهید داشت. این برنامه برای ساخت بازی بهترین گزینه است و ساده ترین محیط را دارد. ضمنا Game Maker به کاربرانی که با زبان برنامه نویسی اشنایی دارند امکانات و انعطاف های بسیاری را پیش رویشان قرار می دهد تا از قابلیت های این نرم افزار حداکثر استفاده را ببرند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بازی های ایرانی معروفی همچون "نجات بندر" به وسیله این نرم افزار ساخته شده اند.


قابلیتهای کلیدی نرم افزار  Game Maker 8 :

  • ساخت بازی های دو بعدی و سه بعدی
  • ساخت بازی بدون دانستن دانش برنامه نویسی
  • محیط ساده و کاربری بسیار آسان
  • ساخت بازی حرفه ای با استفاده از Action ها
  • ساخت انیمیشن، موزیک، و جلوه های صوتی بسیار زیبا
  • استفاده زبان برنامه سازی درون ساختGame Maker
  • سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب7

دانلود با حجم10 مگابایت

دانلود crack


اولین دیدگاه را شما بگذارید نرم افزار بازی سازی ،

  

با سلام.

در این پست بازیstuborn chicken(جوجه سمج)رو بهتون پیشنهاد میکنم که حتما دانلود کنین...این بازی رو یکی از دوستان تو انجمن تی تی گیم ساخته و اقدام به انتشار رایگان بازی کرده..این بازی واقعا محشره حتما دانلود کنین...

 

اینم pic ها:

 

 

 

 

 

دانلود با حجم 5 مگابایت


اولین دیدگاه را شما بگذارید بازیهای ایرانی ،

  

 

بازی مدافع جهان The World Defender
انجین مورد استفاده : game maker 7
سازندگان : آرش و حسام اسمعیلی
سبک : شوتر 2d

داستان بازی :
شما باید در نقش احسان شخصیت اول بازی به مبارزه با موجودات ناشناسی بپردازید که جهان رو تحت کنترل خودشون دراوردن و تمام کشورها رو اشغال کردن در این بین فقط ایران مونده که به طور کامل اشغال نشده و این تنها فرصتیه که شما از زمین دفاع کنید .

این بازی کاملا ایرانی بوده و توسط یه گروه مستقل ساخته شده است .من به عنوان یه عضو کوچک از جامعه گیم ایران اعلام می کنم که کاملا از تمام بازی سازان مستقل حمایت خواهم کرد ،پس از تمام عزیزان که در این عرصه تلاش و فعالیت می کنند خواهشمندم در صورت تمایل بازی خودشان را برای ما بفرستن تا بقیه دوستان هم بتوانند از آن استفاده کرده و با اثر شما عزیزان آشنا شوند .
شاید بازی های بسیار زیادی باشند که ساخته می شوند ولی افراد کمی از آن اطلاع پیدا می کنند ،میهن دانلود تصمیم گرفته است که از اثر این عزیزان تشکر به عمل آورده و بقیه دوستان را با اثر این سازندگان کوچک اما پر تلاش آشنا کند .به امید آن که ایران به عنوان یک قطب اصلی بازی سازی در دنیا مطرح شود.

 

 

 

دانلود نسخه ی انگلیسی
دانلود نسخه انگلیسی با حجم 13 مگابایت

دانلود نسخه ی فارسی
دانلود نسخه فارسی با حجم 13 مگابایت

پسورد: www.mihandownload.com


نظر() بازیهای ایرانی ،

  


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ